wtorek, 23 lipca 2013

Co tracisz rzucając palenie?

Otóż, wbrew temu co czujesz, nie tracisz supełnie NIC!
Wręcz przeciwnie - zyskujesz spokój, relaks, wolność. Gdy wypalisz swojego ostatniego papierosa staniesz się wolnym człowiekiem niezależnym od żadnych śmierdzących słomek. 
Zyskasz spokojne poranki, kiedy będziesz się budził ze zwyczajnie niepodrażnionym gardłem.



 link

Przypomnij sobie, ile razy budziłeś się rano z gardłem tak przepalonym, że trudno było Ci wypowiedzieć słowo? Szczerze? Ja z tym uczuciem budziłam się właściwie codziennie. Uwierz mi na słowo - to cudowne uczucie poranek bez bólu gardła!
Być może obawiasz się, że stracisz na wartości. Papierosy nie stanowią Twojej wartości! Twoją wartością jest Twoja osobowość, to co masz w głowie. Papierosy nie pozwalają Ci na relaks, nie pomogą Ci się skoncentrować! To tylko Twoje przyzwyczajenia. Tym tematem zajmiemy się później. 
Zapamiętaj: więcej kosztuje Cię trwanie w nałogu niż uwolnienie się od niego:)!
Nie czekaj na święte nigdy: wzbądź się strachu już dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz