poniedziałek, 15 lipca 2013

Czy jestem ekspertem w walce z nałogiem?

Można powiedzieć, że jestem swego rodzaju ekspertem:) Co prawda, nie posiadam wykształcenia, które byłoby zgodne z tematem, na który się wypowiadam, jednak posiadam coś, czego zdecydowana większość terapeutów nie posiada.

 
 
Mam wieloletnie doświadczenie, które według mnie dało mi wszystko, bym mogła powiedzieć o sobie ekspert.
Właściwie przetestowałam wszystkie metody walki z nałogiem i mogę stwierdzić z czystym sumieniem - nie istnieje cudowny lek na nałóg, który możesz kupić czy zdobyć w inny sposób. To, co ja proponuje palaczom jest czymś w rodzaju swoistego odrodzenia duchowego. Nie, nie należę do sekty, nie będę Ci mówiła, że Bóg Cię kocha ani do niczego przekonywała. 
Po swojej stronie mam dowody (opracowany plan porzucenia nałogu; osoby, które przy mojej pomocy pożegnały się z nałogiem na zawsze) i WIEM, że to działa:)
Wystarczy, że Ty sam uwierzysz w siebie, że jesteś zdolny pokonać nałóg. Bez tego nie zrobimy ani kroczka na przód. Dalej pozwól, że Cię poprowadzę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz