poniedziałek, 8 lipca 2013

Czy rzucanie palenia jest trudne?






Sądzę, że już odpowiedziałeś sobie na to pytanie. I nawet wiem, jaką dałeś odpowiedź. Otóż chcę Ci coś powiedzieć:

UWOLNIENIE SIĘ OD NAŁOGU BĘDZIE TAK TRUDNE JAK TRUDNY OBRAZ WYCHODZENIA Z NAŁOGU MASZ W SWOJEJ WYOBRAŹNI.

Warto jest zapamiętać to zdanie. I często jest sobie powtarzać na drodze wychodzenia z nałogu.
Po wielu historiach moich znajomych, jak ciężko było im wyjść z nałogu, jak męczyli się patrząc na innych ludzi, którzy nadal palą, jak im zazdrościli tego dymka, byłam przekonana, że to na pewno nie jest dla mnie. Uważałam, że nie dam sobie rady, że nie mam w sobie tyle siły i samozaparcia. I tak rzeczywiście było – dopóki nie wpadłam na pewien pomysł. Dlaczego ja mam męczyć się jak inni? Przecież u mnie może być zupełnie inaczej! Wiem, że dam sobie radę. W swoim życiu mogę robić wszystko! Chcę być wolna od każdej rzeczy która mnie ogranicza! Dlatego rzucenie palenia fizycznie odbyło się u mnie naprawdę bezboleśnie. I nigdy więcej nie zapaliłam ani jednego papierosa i nawet nie zazdrościłam nikomu tego, że może palićJ
To cudowna myśl, która otworzyła mój umysł na wszelkie możliwości.  Ty również dasz sobie radę. Ja w Ciebie wierzę, a Ty wierzysz w siebie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz