niedziela, 28 lipca 2013

Niespodzianka:)

Dzisiaj będzie o niespodziance. Tak, właśnie o niespodziance.
Kilka dni temu dodałam wpis o silnej woli i o tym, jakie cierpienia przechodzi rzucający palacz. I właśnie w ostatnich dniach w telewizji zagościła ta reklama:

https://www.youtube.com/watch?v=woVLEdO3DfY

Nie interesuje mnie jaki jest to środek - on Ci nic nie da. Jeśli Ty nie zmienisz swojego podejścia - nie pomogą Ci nawet złote tabletki. 

To jest po prostu niepojęte - wielu ludzi tak bardzo się stara, wydaje tyle pieniędzy na coś, co i tak nie przyniesie efektu! Producent wszystkich farmaceutyków ma świadomość, że to nikomu nie pomoże, jeśli jego umysł ciągle znajduje się w zniewoleniu nałogiem. To jest właśnie największa tragedia palaczy - okłamuje się ich dając im do kupienia środki na rzucanie palenia, które nie działają...

3 komentarze:

  1. dopóki się bierze Tabex, to się nie chce palić, bo papierosy nie smakują (tak słyszałam, ja sama nie palę nałogowo). No ale jak się go odstawi, to nałóg wraca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tabex jakiś czas temu funcjonował na polskim rynku. Potem dowiedziałam sie w aptece, ze został wycofany ze sprzedaży ze względu na liczne przypadki zapaści po nim... Jakim cudem wrócił do sprzedaży?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie nie warto ładować ciężko zarobione pieniądze w bezsensowne tabletki. One nie uwalniają z nałogu, one tylko działają (jeśli już zadziałają) na świadomość - efekt placebo.

    OdpowiedzUsuń